Thursday, September 26, 2013

久違了的酵素


 Grape enzyme, anyone?
after 2 days 

work in progress, using brown raw sugar
freshly made - 30% sugar  
nice color
guess what's next, hahaha
 



這樽酵素有個故事,事源我上個星期六買左提子準備整酵素, 突然下午看見好友Tiffany在facebook tag我,原來佢剛剛在香港教佢嘅親戚整了樽葡萄酵素,順便比我睇,咁都未算巧..... 最巧係星期日, Tiffany在新加坡嘅niece whatsapp 比我睇,她剛整左我教她整嘅葡萄酵素...

WOW, 不是吧,三個人在兩個唔同嘅國家做同一樣嘅葡萄酵素,好Q呀 !

 

25 comments:

  1. coincidentally! I post enzyme tonight! I will link you as you and E were my mentor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. REALLY, high five.... Love it when we even LINK this way ! muackz

      Delete
  2. HAHA........你同SAM心有靈犀呀

    ReplyDelete
  3. 我既Mentor MD, 我都整紧酵素
    呀。 但係用我同事教我的速成法,唔知啱唔呢?请告知!

    ReplyDelete
    Replies
    1. How do you do yours? Mine is sterilized bottle, fruits etc . sugar is about 30% of fruit weight, put in three layers with lemon slices put on top of fruits (see my picture). Wait for 2 weeks, voila. DO NOT OPEN the bottle to avoid contamination ( i know some say they do and stir, but I dont)

      Delete
    2. http://sibytung.blogspot.sg/2013/09/blog-post_17.html

      Delete
  4. 我都試過飲葡萄酵素,不過,D 味道太似酒喇,我唔飲到!

    ReplyDelete
    Replies
    1. DD最鍾意有好重酒味個啲酵素,冇就問點解,哈哈哈

      Delete
  5. 你好! 我現在做緊菠蘿酵素的第二日, 有以下問題:
    1. 是否不用開蓋疏氣?
    2. 14日收成後放入雪櫃, 是否要在一個月內飲完, 不能放得太久呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. 不用開蓋
      2. can keep longer, keep in fridge

      Delete
    2. Thanks for your reply!

      Delete
  6. 想請教做生果酵素是否用咩生果的組合做都可以?? 任何的生果的組合都要加檸檬嘛?

    ReplyDelete
  7. 請問酵素一出了黑mold就要整樽放棄?? 剛剛發現一片檸檬出了黑mold.......... T.T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果塊柠檬没有沾到汁,可以拿掉那片柠檬,加新的再加少少糖。还有什么水果也可以mix来做

      Delete
    2. 謝謝你! 已經拿走了, 但是樽菠蘿酵素冇咩泡同出好少水(但是見到有些菠蘿邊是有泡的), 正常嘛? 如果到了2個星期都是冇咩泡泡是否需要再浸長時間一點? 定可以飲得?? 謝謝!!

      Delete
    3. 兩星期可以了,不要怕

      Delete
  8. 請問車厘子可以浸嗎?一開二要不要去核?和要不要配其他水果一起浸?

    ReplyDelete